Известие

Collapse
No announcement yet.

Преки впечатления за модела

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Благодаря за споделянето колега.
    Трябва повече да се отразява мнението на всеки един потребител и колкото по-обективно е то, толкова по-добре за всички.
    Лошо споделяне няма! Има само полезно такова.
    Благодаря ти! Благодаря на всеки, който споделя лични и преки впечатления за автомобила.
    По този начин сме полезни на всеки бъдещ ползувател.
    Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
    Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от HACCP Покажи съобщение
      Няма за какво да се обиждам колега ... поне аз де.
      Ти явно харесваш по големи коли задължително с тъчскрин и с автомат. Просто не е твоята кола!
      Не е въпроса какви коли харесвам аз, а това, че сглобката на Жулиета не отговаря на претенциите на Алфа Ромео. И ти не вярвам да харесваш да ти вибрират огледалата със 120 км./ч.
      2014: Deutschland über alles

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
        Не е въпроса какви коли харесвам аз, а това, че сглобката на Жулиета не отговаря на претенциите на Алфа Ромео. И ти не вярвам да харесваш да ти вибрират огледалата със 120 км./ч.
        Абе за кола със стартова цена 37 хиляди лева, аз не бих ползвал точно думата "претенция"
        При положение, че ти я продават на цената на Киа Сийд и Пежо 308, не можем да очакваме космическо качество. Наскоро правих тест драйв на Голф 7 - и там сглобката не е кой знае какво - има криви фуги между пластмасите в салона, има поскръцване тук там, има пластмаси дето са като извадени от баничарка и дето дрънчат на кухо, а минава за лидер в класа си и се продава най-скъпо. Като цяло не мисля, че производителите се стараят да правят колите от C-сегмента перфектно сглобени и с най-добрите материали, все пак не са много висок клас коли, по-скоро са масови А Жулиета, колкото и да е красива, колкото и емблеми на Алфа да има, все пка е просто C-сегмент хеч с прено предаване, произведен от Фиат

        Сега тва за огледалата е кофти, ама аз чак не мога да го повярвам, те даже и на Фиат 500 не му вибрират огледалата при 120... Не знам да кажат колегите дето са карали повече КМ, дали са имали такъв проблем, може оная конкретно да си е имала няква причина да вибрират
        Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
        Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
          Не е въпроса какви коли харесвам аз, а това, че сглобката на Жулиета не отговаря на претенциите на Алфа Ромео. И ти не вярвам да харесваш да ти вибрират огледалата със 120 км./ч.
          Аз и друг път съм писал, че в салона има матирали, които са направени от рециклирани чашки от кафе. Имам я 4 години и не мога да свикна. Не изглеждат добре, а и трудно се поддържат. Има още много дреболии за които мога да се хвана. Относно огледалата ... аз нямам подобен проблем а карам по БГ "магистралите". На колата, която си карал не се знае кой ги е обръщал или ритал, за да ги прибере. До голяма степен състоянието на една кола зависи от начина, по който се поддържа и кара.
          Както каза колегата по горе няма лоши и добри мнения важното е да се споделят такива.
          Поздрави!
          Избери Твоят ... SOUND
          https://soundcloud.com/maserati_hq

          Comment


          • #35
            след 20000км...

            20000км
            Всичко по автомобилЪт работи перфектно за сега.
            Започна да върви здраво. Харчи все по-малко гориво. За сега никакви грешки, проблеми, съмнителни звуци или скърцане, дрънкане, и тем подобни.

            Имам проблеми само с гумите. Дънлоп Спорт Макс ТТ. Какво ли не правиха хората в сервиза, но не помогна. Дефектни са си и това е. Дундуркам си се и това е.
            Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
            Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

            Comment


            • #36
              След 23000км...

              До сега само една грешка в електрониката. По време на движение изведнъж се изключи старт/стоп системата, темпомата и автоматичното включване на чистачките. Спрях, угасих двигателя, извадих ключа, стартирах двигателя наново и всичко беше нормално.

              А иначе успях да вдигна цели 225км/ч, но ме достраша за цивилни патрулки по магистралата.

              След 20000км взе да върви вече стабилно и да харчи близо 1л по-малко в сравнение с първите 5-6000км. Вече успявам да сваля средният разход на гориво до 5.5л/100км сред разход при спазване на правилника за движение по пътищата.

              Наблюденията ми до сега за разхода на гориво са следните:
              7-8,5л/100км на магистрала
              5-6,5л/100км на първокласни пътища
              8-10,5л/100км в града

              От покупката до сега средният разход на гориво за 21000км показва 7,1л/100км.
              Всички засечки са реализирани само по показания на колонката! Показанията на борда се различават с малко, в зависимост от качеството на горивото.

              Под 5л/100км си е чиста илюзия поне за сега! Но ще се пробвам някой път.
              Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
              Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

              Comment


              • #37
                30000км

                Настъпи време за първо сервизиране на Жулка.
                Оставих автомобила, за 6часа я обслужиха подобаващо и точно преди да си тръгна...
                На фактурата пише масло Тотал Инео Фърст 0W30. Връщам се и питам това ли е маслото дето е налято, а отговора - ДА. Аз оттам като подпалих мотора и не се здръжах да си искам правата. Разбрахме се да го сменят за тяхна сметка.
                Покарах автомобила със това масло около 1000км. Понеже нямаха налично Селения 0W30.

                НЕ СИ ПРАВЕТЕ ЕКСПЕРИМЕНТИ С МУЛТИЕЪР СИСТЕМАТА!!!
                Използвайте само Селения!

                С маслото ТОТАЛ Инео Фърст наблюденията върху работата на двигателя ми са следните:
                1. Стартира и гасне като дизел.
                2. На празен ход работи със около 1000об.
                3. ТСТ-то се шашка здраво. Чуди се коя скорост да включи.
                4. Колата набира тромаво. Все едно карам с бензин А86
                5. Бучи супер неприятно на високи обороти.
                6. Харчи с минимум един литър(може и повече, не съм засичал точно) отгоре на нормалното.
                7. При поддаване и отпускане на педала на газта се усеща сериозен удър в тампоните на двигателя.
                8. При работа на двигателя на около 2000об. се забелязва неспокойна работа.
                9. На празен ход двигателя се разтриса периодично. И то силно.

                Може ди има и още, но не съм се задълбочавал много, понеже ме беше страх да я карам така.

                След подмяната на грешното масло със правилното, а именно Селения Диджитек Пюър Енерджи 0W30, както и нов маслен филтър се забелязва невероятна разлика в поведението на двигателя и скоростната кутия.

                Сега автомобилът ми работи като нов! Надявам се тази грешка да не се окаже проблем. За сега нищо не се усеща да е повлияно но калпавото масло.

                Където и да се намирате по света, моля ви, изисквайте да ви наливат в двигателя само и единствено Селения масло. Не се доверявайте на оторизираните сервизи безрезервно!!! И те са в бизнеса.


                След изминатите 30000км наблюденията са ми следните:
                1. Още повече започва да ми харесва да го управлявам този автомобил
                2. След 25000км маслото със сигурност е за смяна, както и свещите. Колата започна да прекъсва на ниски обороти, стана по-шумна, и спря да набира като развързан кон.
                3. Оригиналните джанти са твърде тежки за това окачване, спирачна и кормилна системи. Необходими са олекотени джанти. И гуми естевствено.
                4. Разходът на гориво се стабилизира на около 6.5л/100км смесено. Наливам само 98 октанов бензин(тук 100октанов няма).
                5. Биалетка за смяна. Разптропа се на около 21-22000км. Тук пътищата не са перфектни. Нито пък гладки. Просто няма сериозни дупки. Зимата е на сериозни трапчинки и коловози. Ще я сменят гаранционно след 2 седмици.
                6. До сега съм изключително доволен от колата.
                Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
                Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от pigoff Покажи съобщение
                  След подмяната на грешното масло със правилното, а именно Селения Диджитек Пюър Енерджи 0W30, както и нов маслен филтър се забелязва невероятна разлика в поведението на двигателя и скоростната кутия.

                  След изминатите 30000км наблюденията са ми следните:
                  ...
                  2. След 25000км маслото със сигурност е за смяна, както и свещите. Колата започна да прекъсва на ниски обороти, стана по-шумна, и спря да набира като развързан кон...
                  А имаш ли представа каква е разликата между Selenia Digitek P.E. и Selenia StAR P.E. и всъщност в твоето упътване Digitek ли пише? Стана ми интересно, понеже в по-старо упътване на Жулиета (от преди фейслифта) пише че трябва да се кара със Selenia StAR P.E., а на сайта на Петронас пише, че StAR-а е пълно синтетично масло разаботено за Алфа Ромео... Само, че с Диджитек-а са с различен вискозитет - едното e 0w30, другото 5w40 - последно с какво трябва да се кара

                  Какви са сервизните интервали в Швеция - масло и свещи се сменят вианги заедно на 30 000 км ли?
                  Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                  Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                  Comment


                  • #39
                    Итнервалите за цяла европа са през 30000км и сменят масло, свещи, маслен филтър и поленов филтър. Въздушен филтър сменят на всеки 60000км(). Аз не издържах и го смених моят. Беше в тежко замърсено и мокро състояние...

                    Разликите в маслата си ги написал точно колега. В моята книжка пише Digitek 0W30.
                    Знам от опит с други автомобили, че е най-здравословно(освен в случаите когато лапа масло) е да се налива последно поколение масло. Първо защото е свежо произведено и веригите на молекулите са "по-силни" и течливостта на студено е в пъти по-добра от стария тип масло и второ на двигателя ще му е по-приятно с 0W30. Изключвам случаите, където автомобила е на мноооого километри, изтискан с времето - в този случай бих препоръчал керамична добавка.
                    За мултиеър системата не бих препоръчал абсолютно никакви присадки и различни от предписаните масла. За справка английския алфа форум. Страшно много народ "изгоря" (по-точно смени в гаранция) мултиеър системи заради неправилното масло. Аз видях и усетих разликата.
                    Last edited by pigoff; d.m.y г., 11:44.
                    Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
                    Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от pigoff Покажи съобщение
                      Итнервалите за цяла европа са през 30000км и сменят масло, свещи, маслен филтър и поленов филтър. Въздушен филтър сменят на всеки 60000км(). Аз не издържах и го смених моят. Беше в тежко замърсено и мокро състояние...
                      Еми да, по принцип трябва да са на 30 000 навскъде, ама в българската сервизна книжка която вносителя дава съм виждал, че на всеки 30 000 е отбелязано задължителна смяна, а на всеки 15 000 евентуално също да се сменя, ако колата се ползва в тежки условия, замърсени среди, лош климат, интезивна употреба (каквото и да значи това), каране само градско и някви такива мъгляви условия. И понеже БГ спада явно към лошите условия, най-малко заради прахоляка ги викат май по-често от 30 тука (да кажат колегите дето са карали гаранционни коли от АИ) Затова се замислих, дали и там не са съкратени интервалите, заради студа примерно...
                      Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                      Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                      Comment


                      • #41
                        Да си призная ходих да питам дали мога да направя сервиз на 15000км и отвора беше:
                        - Можете, разбира се, но няма смисъл. Виждали сме състоянието на маслото и филтрите след 15хил. км и то бе добро. Не си харчете парите! -посъветвахаме директно от АлфаРомео швеция.

                        Но според моите наблюдения след 24-25хиляди км двигателя започва да работи нестабилно. Свещите са доста изгорели. Въздушният филтър е супер мръсен, а това всичко води до възпрепядствана работа на цялата система. Маслото като количество е малко за този дълъг пробег. Следващият ще ми бъде след 20хил. км със сигурност.
                        А относно студа не ми се вярва чак толкова да вреди, при положение че колата е нон-стоп в контакта и се подгравя.
                        Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
                        Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от pigoff Покажи съобщение
                          В моята книжка пише Digitek 0W30...
                          Хм, най-накрая установих каква е историята с маслата, то тук си го пишело:
                          http://www.flitalia.it/en/fl/content/view/158

                          Model:Giulietta Fuel:Petrol Displacement:1368 Year:2010 Version:1.4 Turbo MultiAir 170CV /TCT Engine:940A2000
                          Selenia StAR Pure Energy, SAE 5W-40, ACEA C3

                          Model:Giulietta Fuel:Petrol Displacement:1368 Year:2014 Version:1.4 Turbo Multi Air II 170CV Engine:940A2000
                          Selenia Digitek Pure Energy, SAE 0W-30, ACEA C2

                          Каквото и да значи мултиеър 2, очевидно за т.нар. коли след фейслифта, са сменили маслото на Digitek, а за мултиеър без 2 е било StAR
                          Last edited by Sm0k; d.m.y г., 22:39.
                          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                          Comment


                          • #43
                            Естевствено можеш на по-стария двигател да сложиш по-ново масло!
                            За мултиеър 1 съм чел, че най-добре с масло за Абарт (Селения Спорт)
                            Със сигурност с по-съвременно масло двигателя ще работи по-икономично(около 1-2%), но и работата на системата ще се подобри особено ако е автомат.
                            Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
                            Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                              Хм, най-накрая установих каква е историята с маслата, то тук си го пишело:
                              http://www.flitalia.it/en/fl/content/view/158

                              Model:Giulietta Fuel:Petrol Displacement:1368 Year:2010 Version:1.4 Turbo MultiAir 170CV /TCT Engine:940A2000
                              Selenia StAR Pure Energy, SAE 5W-40, ACEA C3

                              Model:Giulietta Fuel:Petrol Displacement:1368 Year:2014 Version:1.4 Turbo Multi Air II 170CV Engine:940A2000
                              Selenia Digitek Pure Energy, SAE 0W-30, ACEA C2

                              Каквото и да значи мултиеър 2, очевидно за т.нар. коли след фейслифта, са сменили маслото на Digitek, а за мултиеър без 2 е било StAR
                              Ами сменили са маслото след като са имали много проблеми с Мултиеъра...................Мой приятел с чисто нова Жужа от АИ за 60 000 км. 2 пъти сменя Мултиеър,познай дали не е от боклуците дето наливат в АИ,те много отдавна не наливат Селения,беше Кастрол сега не знам какво наливат.
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #45
                                Интересно също, защо са решили да сменят маслото с по-тънко при положение, че кода на двигателя остава един същ, което автоматично означава, че си е същият. Не мисля, че електро-хидравличната система за постъпване на въздуха в двигателя има нещо общо в случая... Може тогава на Фиат това масло да им е излизало по-евтино :Р
                                Now: 156 2.5 V6 24V
                                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                                Comment

                                Working...
                                X